.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نرخ جدید نان در استان مازندران
استان مازندران بر مبنای تصمیم شورای اقتصاد نسبت به تعیین قیمت جدید نان اقدام کرد. به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری، معاون برنامه ریزی و اداری مالی استانداری مازندران با بیان مطلب فوق در جلسه تعزیرات حکومتی گندم ، آرد و نان استان در محل استانداری افزود: بیش از 60 درصد قیمت نان تمام شده هزینه های سربار و حقوق و دستمزد به شمار می رود.

استان مازندران بر مبنای تصمیم شورای اقتصاد نسبت به تعیین قیمت جدید نان اقدام کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر در ساری، معاون برنامه ریزی و اداری مالی استانداری مازندران با بیان مطلب فوق در جلسه تعزیرات حکومتی گندم ، آرد و نان استان در محل استانداری افزود: بیش از 60 درصد قیمت نان تمام شده هزینه های سربار و حقوق و دستمزد به شمار می رود.

وی بر بازرسی مستمر جهت ارتقای کیفیت نان و جلوگیری از کم فروشی و نظارت بر رعایت ساعات تعیین شده فروش نان تاکید کرد. فرزانه ابراز امیدواری کرد با تدابیر جدید دولت در سال 86 که مبتنی بر حمایت از کارگران ، کارمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه است، شاهد کاهش فشار بر اقشار جامعه باشیم.

یکی از واحدهای تولید بابل با توجه به این که علی رغم دریافت آرد اقدام به پخت نان نمی کرد، به میزان 750 کیسه آرد و تا 3 برابر قیمت تمام شده جریمه شد.

همچنین شرکت تعاونی متولی توزیع آرد در جویبار جریمه و از عامل توزیع آرد در این شهرستان سلب صلاحیت شده است. یکی از شرکت های تعاونی ضمن جریمه به میزان 1250 کیسه آرد و تا 2 برابر قیمت تمام شده، موظف شد تا 1250 کیسه آرد را عودت دهد و جایگزین کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.